יום ראשון, 1 בפברואר 2009

יפתח - 30.6.2009

8:14 PM iftah: ?
me: ‫יואב מתקלח‬
iftah: ‫סתם רציתי לראות אם הוא פה‬
‫מה הענינים‬
?
8:15 PM ‫ליהיא ?‬
8:16 PM me: ‫כן זו אני ..... הכל בסדר ...איה אתה?‬
iftah: ‫בעבודה‬
‫עד 2200‬
‫תגידי, קנית MD‬
8:17 PM ‫אני לא רוצה להציק, אבל אני אציק בכל זאת...‬
me: ‫יפתח אני הולכת להכין אוכל רק באתי לבדוק מתכונים באינטרנט.....‬
iftah: ‫בתאבון‬
‫אני מזכיר‬
‫2 גרם‬
8:18 PM ‫ביי‬
me: ‫חבר שלך תיכף יצא מהמקלחת ויספק לך בידור....‬
8:19 PM ‫מה אתה רוצה????‬
iftah: ‫שלום כלל עולמי‬
‫כמו כולם‬
me: ‫תשיג כבר משהו לעשן‬
8:20 PM iftah: ‫אין לך שום דבר אחר בראש חוץ מהמשהו לעשן הא ?‬
‫יש ליוני בוף חום‬
8:21 PM ‫אם הוא לא יגמור אותו עד שאגיע הערב אני אזמין כינוס זוגות בפיקוחי הוא וחברה שלו ואתה וחברה שלך‬
‫וכולם יוכלו לעשן‬
‫מירוק אפשר לשכוח‬
‫צריך פשוט לשכוח שקיים דבר כזה‬
‫אכלנו אותה‬
‫ב ע נ ק ! ! !‬
8:22 PM me: ‫אני מעיף לתלות את עצמי מאשר לעשן את הזוהמה הזאת!‬
8:23 PM iftah: ‫לך על זה‬
me: ‫אתמול עישנתי, חטפתי כוויאה בריאות ונרדמתי!‬
iftah: ‫כי זה מה שאתה תעשה בסוף בקצב הזה,‬
‫:)‬
me: ‫ח א ל א ס!!‬
‫אני עצבני חבל"ז@‬
8:24 PM ‫מסתובב דלוק!‬
‫רוצה ירוק!!!‬
iftah: ‫תאמין לי שאני מת להשג ירוק רק כדי לראות את הפרצוף שלך‬
‫הרה יותר ממה שאנ ירוצה לעשן‬
8:25 PM me: ‫אתה לא מבין איזה בונקר אני אהיה כשיהיה לי..... ויהיה לי בסוף!‬
‫יש כיוון חדש‬
iftah: ‫אוי אתה דפוק‬
‫הרגת אותי‬
me: ‫או שאני יעבור לאלכוהול איכותי....‬
8:26 PM ‫אופציה לא רעה‬
iftah: ‫לא זולה‬
me: ‫בקבוק וויסקי בבית‬
‫כל ערב כוסית‬
‫יותר זול מהידרו‬
‫יקר מחשיש‬
iftah: ‫ישמצב‬
‫חשיש זה לא נחשב בכלל‬
‫זה לא סם‬
me: ‫כמו שאתה מתכל על מעשני סיגריות‬
8:27 PM ‫ככה אני מסתכל על מעשני חשיש‬
‫חבורות של נרקומנים.... אבודים.... חסרי מודעות.....‬
‫שמתלפשים בזוהמה שלהם...‬
iftah: ‫אתה לא מבין איזה בונקר אני אהיה כשיהיה לי..... ויהיה לי בסוף!‬
8:28 PM ‫אתה לא מבין איזה בונקר אני אהיה כשיהיה לי..... ויהיה לי בסוף!‬
‫אתה לא מבין איזה בונקר אני אהיה כשיהיה לי..... ויהיה לי בסוף!‬
me: ‫אני צריך ספר להפסיק לעשן סמים‬
‫ירוק! יש הבדל!‬
‫אני לא חוויתי סטלה מאמסטרדם‬
‫גם בהודו זה לא נקרא‬
8:29 PM iftah: ‫גראס הודי הרבה יותר גרוע מחשיש‬
‫אני פשוט קורא את המשפט הזה ונקרע מצחוק‬
‫אתה לא מבין איזה בונקר אני אהיה כשיהיה לי..... ויהיה לי בסוף!‬
8:30 PM ‫יאלה שרוט‬
‫בתאבון שיהיה לכם‬
me: ‫אני פותח בקבוק יין‬
‫היופי בפשטות!‬
iftah: ‫"והארץ תידום, וירוק אין בה"‬
8:31 PM me: ‫שפל כזה לא היה פה ארץ‬
‫נשבבר הזין מהמצב הביטחוני‬
‫לא אכפת לי לעשות מילואים אבל עד הסטלה...‬
‫ה ג ז מ ת ם!‬
‫צריך להכנס בהם!‬
iftah: ‫איך היה החוג בית ?‬
8:32 PM me: ‫לא היה‬
8:33 PM iftah: ‫פתאום חשבתי לעצמי שבזה הרגע יש מלא מלא אנשים בארץ שמעשנים ירוק, אנחנו פשוט אפסים‬
8:34 PM me: ‫אנשים לא משתינים עלינו‬
‫כל העולם ואחותו יודעים שאני מחפש‬
iftah: ‫אחי, באמת אין לאנשים. אל תיקח את זה אישית‬
‫אלא אם כן אני תמים...‬
8:36 PM me: ‫אנחנו פשוט לא מקושרים‬
‫ואף פעם לא היינו‬
‫וכנרא מוטב שכך‬
8:37 PM ‫אחרת מצי היה בכלל גרוע‬
8:41 PM ‫איך קוראים לדיסק של FATBOYSLIM‬
..
??
iftah: half way....
8:42 PM something...
‫רוצה תקוות שווא ?‬
8:44 PM me: ‫ב ר ו ר ! ! ! זה חלק מהקטע‬
iftah: ‫התקשרתי עכשיו לניצן, שאלתי אותו אם הוא מכיר מישהו שמוכר היידרו‬
8:45 PM ‫אמר לי : "ברור"‬
me: ‫יופי.‬
‫המשכתם לדבר אחרי שהוא אמר ברור?‬
iftah: ‫לא‬
‫הוא היה צריך לזוז‬
‫סתם...‬
me: ‫אצלך זה רק בהמשכים‬
‫שום דבר לא מתקתק‬
8:46 PM iftah: ‫הוא אמר לי שהוא ישלח עכשיו SMS‬
‫מה שלא נראה לי באמת יקרה‬
me: ‫:D‬
‫אחי אני מוריד חצי מהרשת‬
iftah: ‫אמרתי לו "אני צריך דחוף ! "‬
me: ‫כל ובץ מוסיפים בסוף rapidshare‬
iftah: ‫הוא אמר שעכשיו יהיה בעייתי אבל הוא ישלח SMS‬
8:47 PM me: ‫אפשר לשלוח הידרו ב SMS‬
..???
iftah: ‫אבל צריך לשלם להם או משהו כזה לא ?‬
me: SMS
iftah: ‫לא, הוא ישלח SMS לדילר‬
SMS
me: ‫שיביא את הטלפון המנייק...‬
8:48 PM ‫כל ה"חברים" שלך...‬
iftah: ‫שלום לך‬
me: ‫סתם‬
‫סתם‬
‫תם‬
‫שבת שלום חביבי....‬
iftah: ‫בתאבון‬
me: ‫אני שומע מוזיקה‬
‫שותה יין‬
‫כיף!‬

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה